En litta update!

Yo!

Fan, det är redan torsdag. Dagarna går sjukt fort här i Karlstad... hemfärd om 5 dagar!

Igår blev det musikquiz på Koriander. Jag var med Möller's lag, som kallade sig för Lag Tosintolerant. Varför dom hette så minns jag inte, men det gick bra för oss iaf. Tror vi kom på 3e eller 2a plats. Woop, woop!

Idag har jag kollat på Big Brother, städat och duschat. Ska snart göra mig i ordning för jag, mamma och pappa ska iväg & handla lite käk och sånt.

Och ikväll blir det givetvis lugnt. Är skitnoga med att spara pengarna jag får in så jag har råd med de "vettiga" sakerna. Skulle jättegärna velat dra ut idag men jag måste snåla, haha. Nackdelen med att jobba i Norge :)

Ha deeee!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!