Can't keep my hands off you!

Woah! Tisdag redan. Har 7 dagar kvar att spendera i Karlstad innan jag åker tillbaka till Oslo!

Men idag blir det lugnt. Så som vädret ser ut just nu är jag inte sugen på att hänga ute. Det är molnigt. Men klockan är ju bara 10:00 så vem vet... om solen kommer fram senare så ska jag träffa Frida & Lollo en sväng. Annars är det en rätt soft dag.

Och inte fan får jag någon sovmorgon här heller. Igår klev jag upp 07:30, dretpigg. Och nu imorse klev jag upp 08:00. Fast det kanske är sovmorgon ändå, på sätt och vis, eftersom en annan brukar släpa sig till jobbet 06:15?! ;)

Annars ska jag betala min hyra idag. Sen får jag lön imorrn igen. Och då ska jag betala den andra hyran också, för Maj månad. Roligt!

I övrigt har helgen varit bra. Blev störtskön i lördags när jag var ute med vännerna. Det blev Frida, det blev Biljardnian och det blev Koriander. Sjukt roligt hade jag! Tack som fan!

Nu ska jag sluta töla och tipsa er om en ny låt som Simple Plan (äntligen??!!?) har gjort. Det är en såndär låt man blir pigg och glad av. Sånt som behövs, ibland. INTE EN DAG FÖR TIDIGT!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!