Rövbra kväll igår!

Mja, ni...

Igår vart det utgång. Det gick väl sådär. Jag drack även om jag inte hade någon smak.. men vad fan ska man göra åt det, känner jag. Fuck. It. Iaf - Började hemma hos Möller med massa sköna människor. Fick några nya kontakter och sånt tycker jag är svinkul! Speciellt när människorna är lika dum i huvvet som en själv. Vi hade även musikquiz, och mitt lag "we're the three best friends" kom 3:a! Och det fanns 7 lag så jag är dretnöjd. Well done!

Efter förfesten drog jag & min käre vän Louise Andersson mot torget för att möta upp Mathias som jag inte träffat sen i Juni. Töligt nog vågade han inte chansa på att komma in på Koriander så han drog iväg med sina polare. Mötte även brorsan i kön till Koriander, så det blev jag, han och Lollo!

Var kvar till stängning och hade inte tråkigt en sekund. Och det kan jag fan tycka att jag var riktigt värd efter den här veckan. Fyfan va allt varit pissigt. Men nu är jag görnöjd igen, så det är ju bra. Nu har jag iaf fått tålamod så det räcker ännu en vecka.

Ikväll blir det bio med Simon och Evelina! :) Toy Story 3 i 3D. Hehu.

Bjur på lite bilder från igår gör jag också.


Våran egna porrstjärna, Simon Näs.


Tessan var dretfull och skitlycklig.


Louise och Hanner!


Hahahaha, Emma :D


Brorsan & hans polare (som fortfarande kommer ihåg hur pinsam
jag var när jag var 12 år).


Möller köpte en drink, haha.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


HalloN^Bakis

rhett bakis

2010-10-03 | 15:10:15




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!