Sjuuuk.

Jag tänker inte nämna någonting om gårdagens tjafs angående valet. Man får helt enkelt inte tycka olika och inte ha en egen åsikt utan att det ska bli bråk. Jävligt tråkigt. Gött iaf att det är över, då jag faktiskt inte är så insatt i politik som det låter.

Jag är fortfarande jättesjuk. Hostar, nyser, täpt i näsan och småont i halsen. Skulle egentligen till CommuniCare, banken och hem till Möller för födelsedagsfika, men det gick ju inte... skit. Jag saknar min vän något fruktansvärt, för jag har inte träffat henne sen i onsdags. Herregud, hur ska jag kunna klara mig utan dig i en vecka när jag drar till Oslo? Vet att jag tjatar om det, men ärligt, HUR kommer jag kunna klara mig?!

Blev ju varken något Bumbibjörnarna eller Polly igår... valet tog upp tiden, istället. Men idag har jag laddat med Pollyn!! Och istället för Bumbibjörnarna så har jag tankat hem Räddningspatrullen vol 1-3. Råbra. Kanske inte är så dumt att vara sjuk, ändå.. man blir ju som ett barn på nytt. :D

Fast nu ska jag unna mig lite vatten och bänka mig framför tvn. Om 30 min börjar ju Lite Sällskap, och min favorit Nina är ju med ikväll. Succé. Inga konstigheter.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!