Presenthandling.

Kang är jag.

Har varit helt för mig själv idag. Började med att åka 20 minuter buss till bergvik (ja, jag tog fel buss) för att köpa present till min systerdotter som fyller 1 år på söndag! När jag väl är på bergvik så har dom helt plötsligt tagit bort leksaksaffären, så jag åkte dit i onödan. Riktigt gött. Men jag tog min svullna kropp bort till Maxi för att se om de hade några roliga saker där, fast det hade dom inte.

Tar bussen in till stan igen och går mot BR leksaker. Där inne var jag säkert i 40 minuter. De hade inga teletubbiesgrejer där ens. Så det tog sin tid att hitta något... men nu har jag iaf köpt världens coolaste present och jag tror att Ellen kommer älska den. Hoppas jag.

Nu ska jag äta lite sallad och sen dra iväg till KRP med Lollo. Vi ska på nån såndär konstig fotvårdsprovning.. typ en liten visning om olika produkter osv. Görsköj. Sen ska jag bege mig hem till Möller för Lite Sällskap. :)

Have an awesome evening, fuckers.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!