Onsdag.

Fakk shit, idag har jag varit iväg trots att jag mår lite halvt. Känns bättre nu när jag tagit bafucin och nässpray. Jag är ju den där som blir frisk skitfort, som tur är. Eller ja, lite.

SOM SAGT - jag var iväg hem till Lollo's mamma för att va med på nån såndär hudvårdsgrej, där man får prova på olika produkter och eventuellt köpa (om man vill, såklart). Mary Kay hette märket och det verkar fungera skitbra, för min hud är hur len som helst. Luktar jävligt fräscht gör jag också.

Nu har jag precis ätit broccoli/spenat-soppa här hemma. Blir ju att man får äta sånt nu för tiden, med tanke på det farsan råkade ut för. Alltid gött att bli lite smalare?

Imorrn får jag se vad som händer. Hoppas inte min förkylning är värre, iaf.


Saknar min storebror, också!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Mary Kay är beroendeframkallande.....rena skiten!

Saknar också broder :-)

ses på fredag syrran!

2010-09-01 | 20:30:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!