Lördag.

Ja, ni...

Jag fortsätter vara lite förkyld, jag. Det är så jävla töligt att inte kunna andas som en normal människa. Känns som att någon vill strypa en, typ. Eller inte.

Idag vet jag inte vad det blir... skulle egentligen vilja dra ut och framförallt gå på Get a Gig i Mariebergsskogen, men jag måste spara pengar till Oslo. Funderar nämligen på att dra dit nästa vecka om jag nu är helt frisk, för att söka jobb och framförallt prata med de där företaget som har hand om det Estetiska barnehagerna. MÅSTE få jobba på nåt utav ställena.

Men iaf. Jag funderar på att dra och jobba idag istället för imorrn. Så kan man förmodligen va friskare och snyggare imorrn än idag? Fuck yeah. Ska nog unna mig några avsnitt IT Crowd också. Har ju fått hem säong 3 :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!