I couldn't help of wonder...

Har vart jävligt dåligt peppande på sistone, tycker ja!

Här har man suttit och klagat i någon vecka på allt som rör sig. Och det roliga är att jag inte ens är inne i någon såndär berömd tjejperiod om ni fattar vad jag menar. Jag vet inte om det kan bero på för många SATC-avsnitt... där klagar ju Carrie faktiskt på allt. Men det sjuka är att hon har så jävla rätt i allt hon säger.

Till exempel: Varför ska man gå runt och leta efter sin soulmate, när man likagärna kan ha sin bästa vän som soulmate? Jag har redan hittat min jag, och det är Möller! Hon är världens finaste människa. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan henne om jag nu flyttar till Oslo i 1-2 år. Men det löser sig, för bra vänskap håller no matter what tror jag. Fniss.

Sen varför snubbarna aldrig blir klassade som psykopater när de gör någon modig gest, utan att det är tjejen som blir psycho eller desperat om hon gör det. Ja, det är jävligt lurt det där...

Tror jag helt enkelt kollar för mycket på den där serien... men det är ju sant i det dom säger?!

Nu drar jag.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!