I brist på annat.

20 sanningar om mig själv.
sen utmanar du tre stycken.

1. Jag hatar champinjoner, oliver och fisk.
2. Jag har ovanligt kasst minne.
3. Jag lyckas alltid träffa fel snubbar.
4. Jag bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker.

5. Jag är oerhört dretsugen på att flytta ifrån Karlstad.
6. Jag vet att jag kommer klara mig oavsett.
7. De jag kommer sakna mest när jag flyttar till Oslo kommer att vara min storebror, Möller och min systerdotter.
8. Jag är en mycket osäker människa.
9. Jag har sjuk humor.

10. Jag skriver saker i bloggen som jag egentligen inte borde skriva.
11. Jag är svag för amerikanska negrer.
12. Jag har världens bästa och finaste storebror.
13. Jag är inte rädd över hur min framtid kommer att se ut.
14. Jag hatar människor som inte kan vara ärliga och säga saker face 2 face.

15. Jag är rädd för killar.

16. Ibland är jag alldeles för öppen.
17. Jag skriver gärna texter när jag är ledsen.
18. Jag spelar gitarr för att bli på bättre humör.
19. Jag är jävligt puckad.
20. ... Men jag är en riktig pajas.

jag utmanar: Syrran, Iris och Therese Sköld.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese

Hm .. Kul! Om jag kommer på 20 stycken :)

2010-09-15 | 22:58:28
http://thereseskold.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!