Hjärtklappning x100.

HEJ ELLER.

Imorse klev jag upp 11:10. Blev väckt av ett telefonsamtal. Vem det var som ringde avslöjar jag inte, då denne kanske vill va anonym. Har ju iofs skrivit om människan i andra inlägg förut, men när det handlar om sånahär grejer så kan man likagärna va tyst. Samma sak inom politik. Blir ett jävla liv om man har en åsikt...

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har druckit kaffe och träffat skitmycket folk. Sörja, Hanna K, Stina A, Hanna M, Emelie O med pojkvän, Hans, Jacob, Clara och självklart Möller. SHIT, alltså. Fruktansvärt jobbigt att känna så mycket folk, faktiskt. Men å andra sidan kan ju inte jag rå för att jag är en sån pajas och såpass underbar och fantastisk att folk måste umgås med mig. True story.

Nu sitter jag och har lite nostalgikväll för mig själv. Lyssnar nämligen på skitgamla R.Kelly-låtar, och det slår ju aldrig fel. Har ju suttit och tänkt på vilken låt det var jag egentligen nynnat på i en vecka. Tacka vet jag spotify och google som har svar på allt... låten var iaf R.Kelly - If I Could Turn Back The Hands Of Time. Klassiker.

Längtar som en jävla gris till helgen, också. Hanna K fyller nämligen 20 år då, och då har jag planerat att verkligen gå All In. Tror jag behöver det, faktiskt.. då det var 100 år sen. Blir nog bra.

Och imorrn vettni... då äre full rulle. Då äre Communicare, stan och träna på Friskis som gäller. Danspassäsongen har dragit igång igen och jag är görtaggad! WOHO!

Nu ska jag sluta stri. Tja'rå.


Så jävla dretpörrig i tvärtomvärlden är ja.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!