Freidtag.

Tja.

Dagen började mindre bra, så jag gick hem till storebror och köttade xbox 360 istället. Har varit här sen typ... 13.00 eller nåt, haha. Blir att jag stannar kvar här ett tag till då vi ska kolla på idol. Dom visar ju från Karlstad så det är ju ett jävla måste... och jag är helt övertygad om att de bara kommer visa muppar. Vi värmlänningar är ju råbra på att agera sånt.

Annars då? Jora, bilen går bra. Är så jävla dretladdad inför morgondagen bara. Jag och Sörja ska dela på en baginbox och en kvarting sprit. Kommer bli en hur fin kväll som helst. Jag behöver nämligen lite dimma i huvvet.

Nu ska jag fortsätta hänga med min kära storebror!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!