Dretvecka.

Att det redan är fredag är ju lite lurt kan jag tycka. Gått jävligt fort denna vecka...

Den har varit lite jobbig ändå. Det har inte varit min vecka alls, så att säga. För det första så har jag varit jätteförkyld. Och för det andra så har jag blivit så less på människor som verkar inte bry sig överhuvudtaget om man är med eller inte. Och för det tredje har jag försökt sluta tänka på det som bara gör mig ledsen. Vad som gjort mig ledsen tar jag såklart inte upp här, utan det är min ensak.

Annars har det varit en helt okej dag idag, iaf. Var iväg en sväng till Bergvik för att unna mig ett nytt spel. Sims 3 Drömjobb såklart. Och ja, jag spelar Sims. Jag är uppväxt med Sims. Och jag är tjej, så jag får spela Sims. Up yo' ass. Har redan provspelat lite, och just nu är jag en tatuerad Stina Nilsson som arbetar som Spök Jägare. Living the dream as Ghostbusters, dvs.

Fick iaf va med om den galnaste bussresan i hela världshistorien, tror jag. Det kom på en alkoholist som satte sig längst fram och började spela gitarr och sjunga. Busschaffisen skrattade som nån hagakärring blandat med barnfniss och så åkte vi förbi en bilolycka, där man såg föraren medvetslös. Jävligt läskigt. Men aja.. I enjoyed the ride, iaf!

Ikväll har jag bara varit hemma och kollat på Idol med mamma och pappa. Älskar nog Olle mer än min gitarr, tror jag. Fan va bra han är. Han är min boyfriend of all times. Fuck Markus Fagervall, fuck Calle Kristiansson. OLLE, I love you.

Nu ska jag spela Sims 3 Drömjobb. :D :D :D :D :D



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!