Dags att rösta.

Tja.

Idag är jag fan den sjukaste människan i hela världen. Jag är trött, yr, täpt i näsan, ont i halsen och hostig utav helvete. Helt otroligt hur man kan vara sjuk i 3v. Sen att jag inte har någon lukt/smak när jag sitter eller ligger ner suger ju röv. Jag vill ju inte behöva stå och äta?

Idag är det också även den sista dagen man kan rösta på vilket parti man vill ska styra Sverige. Det är också första gången jag får rösta, men jag har aldrig varit särskilt insatt tidigare i politik. Men ändå har jag vetat vad jag ska rösta på sen ungefär ett halvår tillbaka. Men vad det är tänker jag inte yttra mig om, för då kommer det bli ett jävla liv. Folk har ju tydligen inte lärt sig att respektera andras åsikter. Lite tråkigt med tanke på att jag respekterar deras... IAF - Oavsett hur sjuk jag är så ska jag iväg och rösta på mitt parti ikväll. Gäller ju bara o hitta de där jävla röstkortet...

Aja. Jag slipper jobba idag, åtminstonde. Jävligt gött! Ska istället se till att tanka hem några avsnitt av Bumbibjörnarna, köpa mig en påse Polly och häva i mig vatten, nässpray och halstabletter.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!