Awesome dag.

Hallå eller!

Dåligt med bloggande idag. Kan bero på att jag har haft lite & göra. Hade inte planerat att göra ett piss idag, men så fick jag 700:- av farsan för gubben hade ju kammat hem 4500:- på travet igår. Så jag ringde Louise R och drog med henne ner till stan för att hålla mig sällskap. Gick in i en butik och hittade en kappa på 10 minuter. 1000:- senare var den min! Är riktigt nöjd, lägger upp en bild på den längst ner så ni får se hur den ser ut.

Efter den snabba shoppingrundan drog jag iväg till Waynes och unnade mig en kaffe med Hanna K, Hanna M och Clara. Gick runt på stan lite till & kollade. Sen avslutade vi dagen med att dra hem till Hanna K, laga kassler/potatisgratäng och kolla på idol. Råbra dag!

Snart måste jag fan få träffa min storebror också. Har sjuka cravings efter han då vi inte umgåtts på ett tag. Blir ju så. Umgås jag mycket med en människa och sen slutar vi umgås efter ett tag så mår jag dåligt om jag inte får träffa denne på ett tag. Inga konstigheter.

Nu ska jag se på film och sova ihjäl mig. Tja'rå.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!