Almost there.

Hej, barn!

Idag mår jag mycket bättre. Hostar mindre, fått tillbaka smak/lukt och har inte ont i halsen. Det enda felet är väl att jag fortfarande är täpt i näsan och full av snor. Lät väl hur gött som helst det?

Har eventuellt varit ute och fått i mig lite luft, också. Gick till affären och handlade lite dret som farsan skulle ha. Har däremot aldrig känt mig så yr, tror jag? Det var som att någon kastade en tennisboll i huvvet på mig när jag gick där ute i kylan? Ohwell. Imorgon är jag fan frisk, för det har jag bestämt. Då ska jag träffa Möller som jag saknat som bara den!

Vad har jag gjort mer idag då? Har väl spelat lite Sims 3. Skrapat ihop 2 familjer. Lyckades hitta snygga manliga simmar att unna sig med. Blev t.om en 5 stjärnig kock. Life is good?!

I helgen är det full rulle också. Eller ja, iaf på lördag. Då kommer Hannah hem från Dublin en sväng, och Mathias kommer hem från Göteborg. Sen så ska Möller firas. Så det blir mycket fest! Jag klagar inte.

Nu ska jag ta mig något jag längtat som mest efter. Och nej, det är inte sprit eller droger. Sysslar inte med sånt. Men däremot... håll i hatten... SNUUUUUUUUUUUUUUUS!!!!


Dretnöjd.
(ursäkta att jag är råful också, men jag är faktiskt förkyld!)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!