WoW!!!

HEJ!

Har varit hemma hos Möller och kollat på Lite Sällskap. Tänkte att jag ska bege mig mot Munkfors nån dag här snart och kidnappa Anders, ni vet han äckligt söta brandmannen som Elin dejtade? YEPP, nu jävlar!

Har även slutat spela Sims återigen. Tröttnade när den här datorn vägrade sammarbeta med mig. Får ADHD när spelet bara stänger av sig och man inte hunnit spara när man ändå spelat i någon timme och kommit ganska långt.. ja, livet är fan inte easy.

Istället har jag börjat spela WoW igen. Jag kör återigen med min hunter StinaBerit med sitt vita lejon, dirtydiana, vid sin sida. Har levlat som en dåre, hela 4 lvl!!!! Tänkte jag skulle bli lvl 80 på den och sno mitt nya favorit mount(=Invincible=Flygande häst=Ser ut som Pegasus i Hercules fast coolare). Lättare sagt än gjort.

Btw, skönt att Möller finns. Hon sa nämligen att jag fick ringa när jag ville ha hjälp i spelet, för hon har nämligen åtta miljoner i gear & talents. Haha, pajas.

Men nu har jag inte tid att stri mer, här ska köttas World of fucking Warcraft!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!