Vit helg!

TJENARE.

Klockan är 01.15 och jag är hemma själv! Mamma och pappa var iväg på hockey förut, och innan dom gick så sa dom "nejmen vi är hemma runt 22:00". AAOKEJ. Klockan är några timmar efter 22:00 nu. Blir litte trött. Hatar att vara hemma själv i mörket. Det är otäckt. Undrar hur det kommer gå när jag flyttar hemifrån helt själv... får väl skaffa mig en tiger eller nåt som vaktar. Dret.

Annars har kvällen varit riktigt bra! Har varit hemma hos Zarah hela tiden. Vi tölade, käkade tårta, drack kaffe, lyssnade på nostalgisk musik, kollade lite film och skrattade åt sånt som inte var roligt.

Skönt med en nykter helg, iaf. Var inte så törstig utav mig.. och så är det nyttigt med en vit helg. Eller näe, förresten. Nu ljög jag... sanningen är den att jag fan inte har råd med en utgång denna helgen. Så äre med det! Shit happens.

Nu ska jag ta en nattmacka och dra på Harry Potter, för äre nån som kan trolla så äre fan han. ALOHOMORA, bitches!!!!!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Zarah

Vi skrattade åt roliga saker också!

Men det var riktigt kul igår!

2010-10-03 | 15:14:55
http://fluflu.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!