Världens bästa helg.

Efter den här helgen är jag på riktigt otroligt bortskämd. FAN vilken bra helg!

Lugn fredag, Jacobs födelsedagsfirande på Koriander med BARA fina människor och idag söndagsmys med chips, cola, snus och filmen KickAss med Möller & Evelina. Jag är så dretnöjd så det är inte klokt.

Sa i förra inlägget att det skulle bli lugnt ett tag framöver igen, men det är ju Halloween-firande i helgen och då ska Camp Mallorca klä ut sig och röjja järnet. Temat är nämligen Disney, och jag funderar seriöst på att vara Jasmine's farsa i Aladdin, ni vet han Sultanen? Passar ju mig görbra det. Men vi får se!

Nu ska jag döda Headless Horseman och försöka få hans jävla häst. Har börjat tröttna på min Rivendare's Deathcharger som har 0.004% droprate(=dretsvår att få tag i)... Och ja, jag snackar WoW nu.

Haré gott.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!