Vafan händer med Malmö?

Har nu kommit hem från kattvaktskväll hos Möller. Det var trevligt då Cazzie och Alex tittade förbi. Vi kollade på Idol och tölade, speciellt om det som sker i Malmö just nu.

Jag får ont i magen och blir seriöst rädd för deras skull, de som bor i Malmö. Förstår inte hur en människa fungerar när denne åker runt på olika ställen och skjuter en annan medmänniska. Det finns inte i min värld att kunna skada någon fysiskt, knappt psykiskt. Jag själv har aldrig ens varit i ett slagsmål och det är ingenting jag planerar heller.

Men den här lasermannen som går runt & skjuter invandrare måste ju vara rasist och psykiskt störd. Jag tror inte fler är inblandade i detta och att den här lasermannen inte har någon utländsk bakgrund.

Just nu tycker jag att det är alldeles för mycket skottlossning på senare dar. Och jag hoppas att polisen sätter fast den jäveln snart, nu när de blivit ännu fler som patrullerar runt i södra Malmö.

Herregud, senast ikväll har en cyklist blivit skjuten, dock oskadd då skottet svischade förbi ena armen.

Nej fyfan, jag hoppas detta skadade drama är över snart... kan inte förstå att sånthär händer i Sverige.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!