Arg.

Hej.

Idag har jag en dålig dag. Det är dåligt väder, alla människor suger, det är skit på TV:n, jag har ingen energi och allt är bara allmänt tråkigt. Åh, vilken äcklig dag. Hatar sånahär dagar...

Men anledningen till varför jag tycker att allt är skit just nu är för att jag fortfarande är så arg. Arg för att jag lät mig luras, genom att sitta och vänta på att han skulle höra av sig för att han sagt att han ville ses så fort han fick tid. Men det  hände ju förstås aldrig...

Men jag hoppas för hans egna skull att han vaknar upp och förstår en vacker dag att det inte går att skita i en tjej så fort man upptäcker en svaghet hon har. Alla har det, vare sig man vill det eller inte. Men sålänge man blundar åt det så kommer det sluta upp med att du sitter där ensam. Det är en anledning till varför jag tycker synd om honom och inte mig själv.

Nu ska jag diska...


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Zarah

You're better than that! Inte älta, skit i och gå vidare. Finns någon som faktiskt är värd dig någonstans, ge det bara tid! I promise :D

2010-10-06 | 19:11:14
http://fluflu.blogg.se/
Anonym

Jo, men jag ville ju inte direkt "slänga" mig in i ett förhållande som han verkade tro.. och jo, jag ska verkligen ge det tid. I'm in no hurries :P haha.

2010-10-06 | 20:21:07




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!