Upptagen brud F14.

Dåligt med bloggande de senaste 3 dagarna har jag märkt. Har ju fått ett liv, tydligen.

I onsdags var jag lite deppig och drog hem till Möller. Fick tillbaka humöret efter 5 min. Igår var jag på stan och köpte mig en kofta och smycken från Gina Tricot och på kvällen befann jag mig på Koriander för lite musikquiz. Vi var ett asbra lag. Jag var dock den enda som kunde svaret direkt på två introlåtar. Och det var The Killers - When You Were Young och Anna Book - ABC. Mina kära lagkamrater tvivlade på att det var Anna Book, men jag var helt säker. Och körs i taket va rätt jag hade. In yo' muthafukkin' face. Dock vet jag inte om det är så coolt att kunna ABC-låten utantill när man är 21 år och lyssnar mestadels på hårdrock...

Idag har jag storstädat rummet. Dammat, dammsugit och rensat garderoben för 18:e gången i år. Kunde jag gött unne mig! Sen drog jag iväg med mamma och pappa för att storhandla på Maxi. Köpte eventuellt en födelsedagspresent åt min vän Zarah's son Neo som fyllt 3 år. En ska ju på barnkalas imorrn och då äre ju alltid bra att ha med en present tycker jag. Vad jag köpt avslöjar jag inte riktigt än, men jag tror inte ni är sådär görnyfikna heller. Hehu.

Nu ikväll har vi käkat mat, kollat på Dobidoo, trav och idol. Gjorde farsan döv när Olle gick vidare så han kan få en chans att komma med bland top 11 (I'm officially fourteen again). Kommer han inte med då så ska jag sluta titta på idol. Känner att det inte finns någon mening att kolla om inte världens bästa (och kanske snyggaste) kille är med.

Nu ska jag invänta slutröstningen som börjar om 10 min. Haré gott!


(MMmmmmm..... Olle... gaaaaaaah..........)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!