Update.

Hallå!

Det gick ju görbra på Musikquizet igår. Vårat lag kom på tionde plats denna gången, så vi är skitnöjda! Och det var 21st lag som deltog. Fuck yeah.

Idag har vi varit barnvakt igen, systerdotter har varit här och kollat på Teletubbies och busat. Kan ärligt talat alla repliker nu i Teletubbies.... så många ggr har vi sett den. Och deras introlåt vill inte försvinna ur huvvet på mig. Lite jobbigt, men sålänge Ellen har roligt så får man ju offra sig! :)

Nu har syrran varit & hämtat henne, så nu lagar mamma & pappa käk. Det blir nå pasta med kyckling. Lukter dretgött och jag är skithungrig. Efter maten drar jag hem till Möller, för jag ska va kattvakt i några timmar.

Imorgon blir det antagligen utgång också... är fortfarande osäker. Har ju inte varit ute sen.. ja. Jag minns inte. Men denna helgen blir det en månad sen jag var ute. Har inte haft lust + att jag varit rädd över att få någon slags snefylla eftersom jag varit så arg p.ga en snubbe. Men nu känns det ju bättre så jag tror att ajg faktiskt kan unna mig en liten utgång. Fast vi får se hur jag känner imorrn.

Nu ska jag ringa brorsan och sen antar jag att vi ska käka. HEJ!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!