Update på vad som egentligen händer

HEJ SNUTTEFISAR!

Gewd, känns som att man inte "bloggar på riktigt" längre. Skriver ju liksom inte vad jag har gjort eller nåt. Fast det kanske inte är så intressant heller... fuck do I know. Nu har jag iaf orken till att skriva lite om mitt sletna liv.

Jag har inte haft lust till någonting tidigare, men nu känner jag att det rullar på. Otroligt gött. Hatar sånadär perioder då man känner att allt är piss, men nu kan man äntligen få va litte glad åt ingenting. YES!!!

Igår klippte jag ju, som ni vet, sidecut. Var otroligt nervös innan eftersom jag är så van med att låta mitt långa hår täcka mitt ansikte, då jag skäms över mitt ansikte. Ja, ibland skäms jag iaf. Men nu sket jag i hur ful jag än skulle bli - vi kör på, tänkte jag. Och jag blev faktiskt jättenöjd! Mamma kan verkligen sin grej och jag är jättetacksam över det hon gjorde med mitt hår. Så tack igen, Lena!!

Idag har jag inte gjort så mycket, faktiskt. Plinkat på guran, plockat undan i rummet osv.. men ikväll besökte jag Koriander för ännu en omgång av Musikquizet. Laget bestod av mig, Simon, Simons vän Mikka och Evelina! Kan stolt meddela att vi kom på en delad sista plats. Inga konstigheter! Men vi var glada och hade kul ändå.

Imorgon kommer världens finaste unge hit och då ska jag, mamma och pappa vara barnvakt! Pratar självklart om min systerdotter. Hon har gått och blivit ännu roligare. När hon märker att en sak är borta så håller hon upp handflatorna och får en överraskad blick. Sen så säger hon "ja-a" typ hela tiden. Haha, hon är så fantastisk. Älskar henne mer än allt! Så imorrn ska vi ha kul.

Ska även hänga med Lollo på kvällen. Idol och chill blire. Gött!

Och på lördag ska jag hem till Cazzie och Alex och chilla i deras nya lya på herrhagen. Ni hörde rätt. Jag ska inte ut för tredje helgen i rad. Och anledningen till detta är dåligt med pengar, inget sug och att jag saknat att bara hänga. Så äre!

Så nu fick ni en jävla massa update om vad som händer. Haré gott!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!