Trampstamp.

Halloooj!

Ja, ni. Det har väl hänt en del sen jag varit borta sen i lördags. Sov över hos Zarah i lördags, var helt död igår och så har jag tatuerat mig och köpt ett smyckesträd. Jag är jävligt nöjd.

Det är två stycken som har kallat min tatuering för "trampstamp" nu, bara för att det står "there have been others". Visst äre väl så. För jag känner verkligen att musik ger mig mer, än vad de killar jag träffat, någonsin har gjort. Hursomhelst är jag jättenöjd med den. STORT TACK till den som tatuerade den! You rule

Ikväll är det Lite Sällskap, så det får det bli!


Smyckesträd från Boulevard, 159:-
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Micke

Det är inte pga texten utan placeringen min vän :)

jag har faktiskt ingen aning om varför det kallas så men det används flitigt i staterna om just svanktatueringar :)



vad sa mor och far?

2010-10-12 | 14:04:04




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!