Sunday.

Hyyj Hyyj!

Drettrött är jag. Har jobbat och sen har jag inte fått sova så mycket som jag velat inatt. Steg ju upp 8.30 igår, självmant. Och jag var vaken ända fram till 02.30... galet. Så idag har jag varit trött. Men har haft en awesome helg, så jag är nöjd. Tack för igår, Cassie och Majda! Gammal vänskap rostar aldrig. ;)

Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen och lämna in ett papper och så ska jag eventuellt kolla lite jobb. Känns som att Oslo går mer utför och jag är inte alls taggad längre. Har istället börja fundera på om man ska plugga upp betygen och börja studera istället. Vet att jag vill arbeta med barn, för är det nåt yrke som är roligt så är det väl att vara dagisfröken? Vet dock att utbildningen är sjukt lång, men det får det väl vara värt. Men det är iaf bara något jag funderar på... brukar ju oftast vara mycket snack och liten verkstad för min del.

Nu ska jag nog spela lite WoW och unna mig cola light! Haré!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!