Rawr.

Hyyjhyyj!

Sorry för noll bloggande igår. Hade varken tid eller någon ork. Var på AMS och fick en påskrift så jag får pengar om 2v från försäkringskassan, och sen lämnade jag tillbaka filmen KickAss som vi hyrde i söndags. Efter det sa jag och några till hejdå till Simon och Jacob som lämnade Karlstad för Stockholm. Kommer bli en stor saknad, men vi kommer ju ses varannan helg iaf! :) Avslutade dagen hemma hos Möller med Stina. Vi käkade korv med bröd och kollade på sista avsnittet av Lite Sällskap.

Idag händer det nog inget särskilt... jag är sugen på att göra någon, men vet inte vad. Skitjobbigt.

Annars har jag beställt kattlinser. Har nämligen bestämt mig för att vara Scar i Lejonkungen på lördag. Han ser ju ut som en hårdrockare typ.. Iofs har ju inte denna disneykaraktär ett kattöga, utan han har gröna ögon och gul ögonglob. Men hittade inga, så det fick bli vanliga kattögon. ;p

Nu ska jag börja städa mitt rum!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!