Nöjd så.

Tjenna!

Riktigt nöjd med denna dag. Har haft systerdotter på besök och vi har lekt hela dagen. Kollat på "tete" som Ellen kallar det (alltså Teletubbies) och sjungit osv. Hon blir roligare och sötare för varje gång man träffar henne. Inget skämt!

Sen så har vi käkat tacos här hemma, och efter det drog jag hem till Lollo för att spela lite Xbox 360 lite snabbt och sen kollade vi på Idol. Tyckte att fel person åkte ut idag. Men man kan ju inte alltid få som man vill, am I right?! Är nöjd sålänge Olle är kvar.

Nu är jag hemma igen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. tredje helgen jag inte är ute och festar iaf. Görgött. Vet inte ens vad vi ska hitta på hemma hos Cazzie imorrn, men sånt löser sig. Får väl bli skvaller och annan dret antar jag. Men ut ska jag inte.

Ohwell. Skit på er, I'm outta here. Bjuder på en bra låt som tack för att ni lyssna!

"You're perfect, yes it's true.
But without me, you're only you.
"

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!