Lalala.

Wzup, hoes.

Idag har jag nog inte gjort något vettigt alls.. har varit sjukt seg. Har bestämt mig att det ska bli ändring på det nu. Ska försöka börja röra på mig mer än vad jag redan gör, för obviously så rör jag ju på mig alldeles för lite med tanke på hur trött jag är psykiskt och fysiskt. Ska tamejfan börja leva på soppa och motion.

Och angående förra inlägget.. ja, jag har inget att säga mer om det, egentligen. Blev helt enkelt trött på att bli behandlad som luft. Tycker inte att jag är värd det. Speciellt inte när man har suttit och väntat i två veckor. Så det blir nog bäst det här. Är inte särskilt ledsen heller, längre. Tyckte t.om att det var rätt att radera människan fullt ut, för så fort jag ser han nånstans mår jag bara dåligt, och det vill jag ju inte. Menmen, tråkigt att det blev som det blev. Shit happens.

Nu ska jag invänta Lite Sällskap. :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!