Ensam StinaBerit Söker?

Satt & kollade på Lite Sällskap med mamma & pappa förut. Efter programmets slut så tittade mamma på mig och sa "Jadu, Berit... när ska du hitta kärleken då?" Haha, rolig den där, Lena. Men jag förklarade för henne att det är inte någon som verkar vilja dejta Stina Nilsson, 21 år från Värmland, som är snusare, hårdrockare och charmigt mullig. Jag är för bonnig för en karl helt enkelt. Men då föreslog min kära mor att vi skulle göra ett eget program som skulle heta "Ensam StinaBerit Söker". Vore väl nåt?

Om ni gillar denna idéen så kan ni väl kommentera, och får jag över 10 kommentarer så ska jag ringa Kanal 5 och göra allt jag kan för att de ska bli intresserade av denna idé. Och på något konstigt sätt tror jag att det kommer att bli lyckat.

... För en puckad, tjock värmländsk tjej kan verkligen inte göra dålig tv, tror jag!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


SNEGGELVESPEN

GOGOGO!

2010-10-04 | 23:37:22
linnea

hahahahahaha MONGO! :D

2010-10-04 | 23:42:40
http://linneaschoice.wordpress.com
Malin

JAAAAG vill söka!

2010-10-05 | 10:57:02
http://lockhart.blogg.se/
Fia

Klart du ska föra fram den idén! Go Stina!

2010-10-05 | 21:12:18




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!