Dagens.

Dagens humör: Skittrött och irriterad. Lingonveckan incoming. Annars skitbra!
Dagens borde: Städa rummet, men har inte varit hemma på hela dagen, så.
Dagens frisyr: Ruffsigt som fan från gårdagen, så det fick bli diadem.
Dagens klädsel: Leggins och en grå tunika med luva. Dretgött.
Dagens planer: Jobba och umgås med Möller! Vi såg på A Nightmare On Elm Street och vi skvatt till typ.. hela filmen, haha.
Dagens vill ha: Inte ett skit. Jag är rätt nöjd med det jag har, faktiskt. Eller nu ljög jag.. jag vill ha Invincible, Lich King's mount i WoW.
Dagens längtan: Tills jag får leka med systerdotter igen!
Dagens fundering: "Om man däckar på en fest och möter Freddy Kreuger i drömmen... vill man bjuda han på öl då eller?"
Dagens beroende: Mat!
Dagens låt: Legacy of the King of Pop-remixen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!