Awesome day.

Herregud, what a day.

Systerdotter kom förbi imorse så jag & pappa fick vara barnvakt. Aldrig någonsin har jag skrattat så mycket åt henne. Jag skrattade så hysteriskt att hon blev rädd för mig, haha. Men det jag skrattade åt.. alltså.. farsan låg i soffan och kollade på tv. Så gick Ellen fram till honom och slet upp hans tröja så farsans svullna mage syntes. Ellen tittar på magen, sen blickar hon mot mig och ger mig blicken som betyder "vad i helvete har han ätit"? HAHA, alltså blicken var verkligen obeskrivlig. Sjukt rolig!

Och nu har hon börjat sjunga på Teletubbies också. Fast hon sjunger inte med Dipsey (han gröna). Men tycker det är sjukt sött att hon kallar Tinky Winky för Titti! Haha. Söta unge! :)

Efter att ha varit barnvakt traskade jag hem till Möller, för hon hade äntligen fått sitt Xbox 360. Jävlar va hon svor när det inte gick som hon ville.. jag fick hjälpa henne med tre banor för hon var litte för stressad. En annan är ju chillad och skillad...

Och slutligen så drog vi till Koriander för ännu ett musikquiz. Vi hamnade denna gången på 8e plats, så vi klättrar uppåt. Sen så ska jag återigen gratulera Möller och hennes lag som vann hela quizet! Grattis grattis.

Nu ska jag dra på en rulle och sova, är skittrött.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!