Weekend's over.

Rånöjd med helgen!

Orkade aldrig blogga om hur den nya Harry Potter-filmen var, men jag var inte ett dugg besviken. Tyckte den var skitbra, och ni som gillar Harry Potter ska gå & se den DIRR. Lite tråkigt bara att jag visste en grej bara för att en fet patetiskt bög-bloggare avslöjade vad som hände. Jävligt tråkigt att göra så mot 30.000 pers som läser hans blogg och som inte sett filmen än! Jaja.. hoppas han inte avslöjar nästa Harry Potter-film som släpps i sommar (?) för den filmen om någon tror jag kommer vara RÅBRA!

Och idag har jag jobbat och varit på adventsfirande hos Möller. Vi hade glöggmys där hon bjöd på lussekatter, pepparkakor och choklad! Var skitmysigt! Fick även hälsa på hennes nya katt Alfons, en orangelånghårig kattunge som var hur söt som helst. Vi kollade även på Ensam Mamma Söker. :)

Nu sitter jag här och skittrött. Ska nog dra på några avsnitt Pelle Svanslös (julkalendern med Björn Kjellman) och ta mig ett sista glas julmust. Imorrn börjar träningen igen och äta nyttigt. Går hur bra som helst om någon undrar. Äter bara vanlig husmanskost, ingen läsk och inget godis + Friskis 3ggr i veckan. Ska försöka klämma in några promenader i veckan också. :)

Nighty night!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!