Monday!

Gud, jag blir galen på försäkringskassan ibland!!

Jag får ju aktivitetsstöd, och nu när jag varit duktig nog att göra mina uppgifter osv och skickat in rätt så begär dom läkarintyg från när jag varit sjuk?! Jag var ju förkyld i nästan 3v för några månader sen och redan NU säger dom att de kräver intyg... men jag ringde dit förut och frågade hur jag skulle göra, eftersom det är fler papper som måste eventuellt fyllas i + att jag behöver påskrift på dessa papper. Shit, va dom ska krångla till det... Mina gamla handledare för helt enkelt fylla i det imorrn för nu är det ju stängt... skit va krångligt det ska vaaaa.. usch!! Men nu vet jag att jag kommer få mer pengar i December, vilket betyder mer julklappar.

Idag har jag sysselsatt mig med WoW. Har äntligen fått min dinosaurie-mount som jag själv fött upp. Tog mig 20 dagar, men det fick det väl vara värt. Hatar ju strutshelvetet som jag va tvungen att rida på. Lul.

Sen så har jag gjort min egna jullista på Spotify! Den heter "min jul får inte vara ful", ett citat ur Sunes dikt i Sunes Jul. Den är mycket bra, och ni hittar den HÄR!

Nu väntar jag på att Louse ska ringa så vi kan dra iväg till gymmet! Fan va kul det är att gymma, way much roligare än att gå på ett jävla danspass. Är iaf råtaggad trots att jag har träningsvärk i mitt vänstra lår. Hmz.

Haré gott!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!