Året som varit.

Yo, yo, yo!
Tänkte skriva lite om hur mitt år har varit, månad efter månad, precis som jag gjorde förra året i denna blogg. Visst, har en hel månad att gå igenom nu också, men jag antar att det är samma visa som alltid. Dvs jul & nyår, haha. Upptäckte även att min blogg fyllde 1 år för en vecka sen. Grattis till mig själv! Iaf... here we go.


Januari: Ja, det enda nyårslöftet jag hade var att jag inte skulle dejta på hela året för att jag bara hade varit med om puckon hela år 2009. Självklart sprack det. Hade även ett litet LAN hos mig då.

Februari: Jag blev helt besatt av King of pop, haha. Fjortis. Fick även prova på hur det var att sjunga i en studio. Inte en såndär proffs-studio då, men en liten en som CF har hemma hos sig. Dessvärre publicerades aldrig de låtarna vi gjorde. Stay tuned, för det var inte sista gången jag gjorde nåt sånt roligt! Träffade även en kille som Zarah och Micke hittade åt mig. En s.k "fix up".

Mars: Månaden började inte så bra... familjens älskade familjemedlem Baresi gick bort. Han var tvungen att avlivas för att han var så gammal & haltade. Saknar honom fortfarande, men vet att han har det bra i himlen med mormor. Sen så tog jag en tripp till Arvika för att kolla in Mustasch. Fick mig ett gitarrsolo av gitarristen David, dretnöjd var jag. Sen så var det Ellens dop den månaden också. Och så fortsatte jag dejta samma kille.

April: Skaffade en tatuering på vänsterbenet som Zarah gjorde när hon jobbade i tatueringsstudio. Jag fick vara försökskanin. Tatueringen är ännu inte klar, men ska fixa den när jag får tid och pengar. Fortsatte dejta även här, även om jag inte ville.

Maj: Jag och killen jag träffade slutade dejta för jag inte orkade lyssna mer på hans tjat om hur många tjejer han hade varit med.

Juni: Jag gick ut & festade med mitt ex R för första gången sen vi gjorde slut. Gick hur bra som helst. Inget tjafs eller nåt. Min vän Sandra tog även studenten och jag fanns där och grattade. Midsommar firades i sommarstugan i Väse. Sen så var det 1 år sen Michael Jackson gick bort den månaden, så då hade vi memorial-fest hemma hos Daniel.

Juli: Syrrans möhippa, Arvikafestivalen, jag fyllde 21 och så fick syrran äntligen gifta sig med sin Martin! Riktigt bra månad, faktiskt.

Augusti: Var ute & festade mest. Började då träffa brorsans polare i slutet av månaden...

September: Kör all in på Oslo och åker dit för att lämna CV:n. Var sjuk i typ 3v också. Ellen fyllde 1 år! <3 Träffar fortfarande brorsans polare men gick utför i slutet av denna månaden för att han slutade höra av sig.

Oktober: Tatuerade mig ytterligare ännu en gång, denna gång i svanken. Bestämde mig även för att prova på en ny frisyr, och då klippte mamma sidecut på mig. Har det än idag.

November: Bestämde mig för att börja träna på riktigt, så jag tog min tid att dra till friskis. Nu tränar jag där 3ggr i veckan än så länge, men mer ska det bli. Har haft en skitbra månad i November!

December: Ja.. det är ju första December idag, men det som kommer hända är väl att jag ska fira jul med mamma, pappa och storebror här hemma. Sen på juldagen ska syrran, hennes man och systerdotter komma & fira jul med oss. Sen på kvällen blir det utgång! Och så äre ju självklart nyår, vet dock inte än om jag ska ut eller om jag ska ta det lugnt.

Så för att sammanfatta år 2010... jag har haft ett sjukt bra år. Även om saker inte gått som jag tänkt mig så är jag ändå nöjd, för jag har ju trots allt överlevt. Inte blivit slagen, våldtagen, knivstucken eller nåt annat otrevligt.

Och jag tror att år 2011 kommer vara ännu bättre. Framförallt i jobbfronten och träningen. Känns som att man växt nåt så fruktansvärt i år, så nu vet man att man klarar vilka hinder som helst. Bring it, 2011. Jag är så jävla redo för ännu ett år som kommer vara mitt.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!