Tired.

JAG ÄR SKITSEG IDAG FÖR JAG HAR HAFT FULLT UPP HELA VECKAN,
SÅ JAG PASSAR PÅ ATT SVARA PÅ FRÅGOR SÅLÄNGE.

OM DIG SJÄLV
namn: StinaBerit
födelsedatum: 18 Juli
stjärntecken: Kräfta
glasögon/linser: Ja/Ja
sjukdomar: har inga.
husdjur: Ingen.
syskon: 2 äldre syskon.
vem är din absolut bästa vän: Linn Möller.


DIN KROPP
hur lång är du: 1.72
hur mycket väger du: Säger jag helst inte här.
vilken sko storlek har du: 40/41
är du nöjd med din kropp: Nej.
skulle du kunna plastikoperera dig: Nej.
sak du tycker är fulast med dig: Ögonlocken.
vilken ögonfärg har du: Blågrön typ.
vilken hårfärg har du: Min naturliga hårfärg är mörkblont, men nu är jag mörkbrun.
har du lång överkropp: Tycker jag inte. ;p
har du långa armar: Nej.
har du långa naglar: Nej.

DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR
hur är du i ditt humör nu: Otroligt trött
vad tänker du på just nu: Ingen särskilt.
saknar du någon just nu: Ja.
gillar du någon: Ja.
är du kär: Inte än.
är du singel? Nepp
är någon kär i dig: Vet inte.
älskar du någon: Ja.
hatar du någon: Ja.
hur är du om du är hungrig: Lättirriterad.
hur är du om du är trött: -||-
har du haft sex? Ja.
vad har du för läggning? Hetro.

DINA ÖNSKNINGAR:

du skulle egentligen vela heta: Nåt coolt. Typ Zoe.
du skulle egentligen vela bo i: Göteborg. Fast jag trivs sjukt bra här!
din högsta önskan är: att lyckas.
du skulle vilja ha: I julklapp? Ny dator, glasögon, gymkort, kläder, MJ's nya skiva, WoW: Cataclysm, ny mus till datorn, ny dataskärm.. det är mkt ;)

DITT RUM:
vilken färg är det i ditt rum: Vitt typ.
har du en tv i ditt rum: Ja.
har du en dator i ditt rum: Jag hade!
har du en säng i ditt rum: Ja.
vilken färg är ditt påslakan: Svart & grått.
har du kläder på ditt golv: Nej, städade undan det förut. :)
har du tidningar på ditt golv: Nej.
har du något annat på ditt golv: Ja, sladdar och skit. Och ett gitarrfodral!

ÖVRIGT:
vem fick du senast sms ifrån: Zarah.
vem ringde dig senast: Mamma.
vem gjorde dig senast glad: Glad på riktigt? Mig själv, faktiskt.
vilken film kollade du sist på: Heartbreak Hotel.
är du snygg idag: Jag kanske är ful men jag är inte snygg?
vad skratta du sist åt: Filmen Heartbreak Hotel :P
vad gör du på fritiden: Söker jobb, tränar, umgås med vänner, spelar WoW och gitarr.
grät du sist: Öh.. minns inte just nu.
vad ser du om du kollar åt höger: Vardagsrummet.
ett ord du säger ofta: "gott".
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!