Time for Mary Kay products.

TJA!

Sitter hemma hos Therese nu och väntar på att den där Mary Kay grejen ska dra igång. Jag var den första som kom så nu inväntar vi dom andra medan Therese får prova på smink från Mary Kay i köket. Då passar jag ju såklart på att blogga lite. Blev så jävla skrivsugen, haha.

Har ju varit på sånhär Mary Kay-träff förut så jag vet ju vad det går ut på och hur det fungerar. Jag tycker att det är skitbra produkter och man märker hur len och slät man blir i hyn. Dessvärre har jag typ aldrig råd att beställa deras produkter då de kostar runt 800:- ... lite töligt med tanke på att jag är en människa som blir lätt torr i hyn även om jag smörjer in med "bättre" hudkrämer vi har hemma.

Nu börjar det dra ihop sig så jag ska sluta skriva här. Skriver mer sen och lägger upp lite bilder!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!