Skit.

Hello, ppl.

Är inne i nån slags bloggtorka. Är sjukt trött nu för tiden och har ingen lust med något. Har varit så i 2 månader, men känner själv att det är dags att skärpa sig.

Jag tänker därför starta ett littet projekt. Jag ska blogga VARJE DAG om vad jag äter och hur jag rör på mig. Och jag lovar att vara ärlig om jag rört mig eller inte, samt om jag klämt i mig en glasspinne eller inte. Jag är trött på mig själv och hur jag är. Känner mig som en lat fjortis som bara är.

Men det är skärpning nu. Jag mår dåligt psykiskt och jag känner mig full av skit. Känner mig verkligen inte frisk.

Så morgondagens to do är;
1. Ut & gå minst 30 min.
2. Lämna CV till Maxi, Subway och Toys R Us
3. Dricka skitmycket vatten och inte äta någon kolhydrat.

Sen att det är fredag imorrn och att man har fredagsmys med chips och cola o allt vad det innebär.. fuck that. Man ska börja då man känner för det. Jag tänkte förut att jag skulle börja på måndag, men jag vill inte vänta tills dess för då kommer jag sitta där och skjuta upp det.

Och nej, jag ger mig inte in i detta för att imponera på någon, utan det här gör jag för mig själv. Jag är nämligen den viktigaste i mitt liv. Jag vet när jag inte mår bra.

Så imorrn kommer det vara time of my life då jag verkligen tänker kämpa.

Good life ON.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Zarah

Vet du varför du alltid "misslyckas" med dina dieter?



För att du går in för hårt. Du kör all in. Man måste tillåta sig själva att unna sig något. Träna hårdare men tillåt dig att äta kolhydrater.

2010-11-04 | 21:43:20
http://fluflu.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!