New life Day one.

Tjenna.

Idag har det varit en skitdag. När man väl börjat ge sig fan på att få ett bättre liv så är de sakerna man ska uppfölja inte med. Som idag t.ex. Jag tog en promenad till Communicare. Där fick jag min lapp påskriven så jag får mer pengar från Försäkringskassan. Däremot var jag tvungen att gå till AMS för att få en påskrift där också. Men jag skulle ju ändå dit för att skriva ut nya CV:n. Sagt och gjort, jag gick mot AMS för att få min påskrift. Men då hade dom stängt klockan 12:00 p.ga Alla helgona. Jävla röv. Så det sket sig med att dela ut CV idag, så jag får ta det på måndag istället.

Sen så skulle jag gå till banken för att sätta in pengar på kontot så jag kunde överföra pengar till en polare som jag lånat utav. Nej, då hade dom också stängt p.ga Alla helgona. Jävlar va trött jag blev.

Men ändå har jag skött mitt matschema rätt bra. Till frukost åt jag Osötad Müsli med fil och ett stort glas vatten. Eller ja.. jag åt frukost 12:00 då jag vaknade runt 11... måste fan lära mig att gå upp vid 9 på morgonen iaf.

Nu i eftermiddag har jag varit med mamma och pappa för att handla. Till mig själv köpte jag mer fil, grovt bröd och 92% fullkorn på Havrefras. Mina föräldrar köpte pommes, glass och nötter. Kommer bli riktigt tufft när dom inte äter så som jag kommer äta nu, men det är bara att hålla ut. Ikväll ska vi nämligen äta lövbiff, pommes, rödvinssås och sallad. För mig äre bara att plocka bort pommesen såklart.. Och som kvällssnack så ska jag skära äpple och bananer i småbitar. Gött!

Dagens motion har väl bestått av att jag gick in till stan istället för att ta cykeln. Det tar ca 10-15min + att jag vandrat runt på stan med Simon. Så jag har iaf rört på mig idag.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!