New life Day five.

Hallu.

Dagarna rullar på. Känns fortfarande som att jag började med denna diet igår, och det är ju bra. Då har jag ju nämligen motivation till detta! Jag kollade ju vad jag vägde innan jag började, och den siffran gjorde mig inte speciellt gladare... och nu vägde jag mig först igår och då har jag tappat 2kg. Mer ska det bli, för jag nöjer mig inte med 2kg. 23kg to go, liksom.

Men ska väga mig nästa gång på fredag, för då har jag hållt på i exakt en vecka!

Idag har jag ätit:

Frukost: 2 grovmackor utan smör med ost och gurka & 2 ägg till frukost. 1 glas vatten till det.
Mellanmål: Loka Citron
Middag: Kycklingsoppa med strimlad kål och hackad paprika. 1 glas vatten till det.

Det sjukaste är att jag inte brukar bli mätt av soppa. Men nu är jag ärligt talat proppmätt.. och visst är det jobbigt att magen kurrar, men nu känns det som att det typ blivit en vana.. känner mig mer mätt av det än mätt av mat, konstigt nog. Men jag vet ju hur viktigt det är att få i sig näring, och jag har ju inte slutat äta.. bara minde och nyttig mat.

Och dagens motion:

Jag har promenerat lite här och var. Tog kanske 30min sammanlagt när jag & Lollo traskade genom herrhagen. Sen när jag kom hem blev jag bara rastlös, så då gick jag och mötte upp Schneggel för att hyra film. Inte sådär görmycket motion då, men det är som jag brukar säga.. jag har iaf rört mig!

Imorgon behöver jag inte promenera, då ska jag istället på ett danspass på Friskis. Längesen nu och det ska bli skitkul. Hur gött som helst att få tillbaka orken till det, också!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!