Money money money!

Ber om ursäkt för rätt kass uppdatering.

Har spenderat 2 dagar nu hemma hos Lollo. Vi har druckit kaffe och spelat tvspel. WoW och Red Dead Redemption. Kan vara ett av världens roligaste spel någonsin. Red Dead Redemption, alltså. GTA goes Vilda Västern, typ. Riktigt kul!

Har inte tränat nåt heller, och jag börjar må dåligt över det. Blev inget i måndags för Louise kände sig krasslig och ville inte förvärra det med träning. Och varför jag inte gick dit själv är för att jag inte vuxit upp än och är tillräckligt modig för att svettas där helt själv. Sad but true. Men imorrn blir det danspass och sen på torsdag så blir det gymmet. Gött!!

Imorgon får jag också mina pengar från försäkringskassan + att jag fått pengar från salongen. Så då får jag 3600 imorgon, och det är ju gött! Sen får jag ytterligare pengar från försäkringskassan den 9e December. Då är jag uppe i 5400. Men tro inte att jag blir stenrik nu.. för jag ska nämligen betala min mobilräkning innan det ska handlas julklappar. ;p

Nu ska vi äta spaghetti & köttfärssås här hemma, sen blir det lugnt resten av kvällen. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!