MEEP MEEP

Hej cpn :)

Många undrar hur det går med min diet, och jag kan säga att det går utmärkt. Visst, jag har unnat mig hela helgen med pizza, chips, cupcakes och massa skit, men nu känns det fan som jag gått upp de 2.8kg jag gick ner förra veckan. Och jag vet att det är rätt mycket att gå ner så mycket på bara en vecka, men jag har kämpat så hårt och ätit skitdåligt så det är inget konstigt.

Men denna veckan vet jag att jag måste träna mer och få i mig vitaminer och ännu mer mat. Ju mer träning desto mer mat, såattsäga. Så att jag inte dör.

Ska även besöka vårdcentralen i veckan om jag lyckas få nån tid, då jag har känt mig svimfärdig någon gång varje dag i några veckor. Kan såklart bero på hur dåligt jag har ätit, men jag har ju varit svimfärdig innan jag började med dieten också, och ändå åt jag som en häst? Skumt. Men om ni vet vad det kan bero på så kommentera gärna. Jag anar att det kan va lågt/högt blodtryck.

Idag har jag iaf fått i mig kaffe, 2 grova mackor, 2 ägg och en kycklingsallad. Och vatten på det.

Har även varit på stan och handlat nya kläder. Ett brunt och ett vitt linne samt en brun snygg tröja från Gina. Sen så 3 par trosor och ett par snygga strumpbyxor som jag ska ha till fest. Görnöjd!

Nu ska jag WoW:a. Hej mä er!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!