Lite frågor.

MAT

Vad äter jag mest? Husmanskost.
Vad dricker jag helst på morgonen? Kaffe.
Favorit kaka? Kladdkaka.
Donken eller pizza? Pizza.
Har jag någongång ätit tills jag spyr? Bara när jag druckit för mycket alkohol och sen har ätit.
Ätit ostron någon gång? Nej, fyfan!
Cola eller Julmust? Cola.

UTE

Tunnelbana eller taxi? Vilket åker jag mest? Eftersom jag bor 10 min utanför stan så blir det oftast cykel eller promenad. Men om jag ska till någon polare som bor lite längre bort så blir det buss.
Ut och äta eller gå på fest? Som jag känner nowadays så går jag nog hellre ut och äter.
En av mina favorit resturangerHaha, brukar inte äta ute så ofta... men jag rekommenderar Napoli!
Favorit drink/Dricka? Rosa pantern eller Strawberry Daquari. Vanlig dricka får bli Cola.

Intimt/Förhållande

Är jag kär just nu? Absolut inte.
Har jag pojkvän? Nej, och är inte intresserad av att ha en heller.
När blev vi tillsammans? -
Har vi haft sex? -
Hur ofta? -
Hur många har du haft sex med? Privat.
När hade du sex för första gången? Dagen innan jag skulle fylla 15.

 

Övrigt

Diamanter eller pärlor?
Diamanter.

Senaste filmen jag såg på bio?
Resident Evil i 3D. Rekommenderar!
Kan jag sjunga? Det får ni fråga andra.
Favorit-TV- program? Sex and the city, 2½ män, Family Guy.
Favoritchips? Sourcream and Onion, OLW.
Favoritbil? Pick-up.
Vilka är mina favoritkläder? Leggins och nån nice tunika. Stickat gillar jag nu också när det är kallt ute!
Är du en morronmänniska eller nattuggla? Nattuggla, såklart.
Hur många tatueringar har du? Tre.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!