Life is too short.

Hej på er.

Inatt fick jag reda på något hemskt. En bekant till mig gick bort igår, endast 21 år gammal. Själv visste jag vem det var, då vi hade gemensamma vänner, sen att vi var på samma fest några ggr.

Det är hemskt att någon så ung går bort. Jag är ju själv lika gammal, och jag har fortfarande svårt att förstå att det verkligen har hänt. Även om man inte hejade på stan eller nåt sånt, utan bara för att man vet vem han är så jävla väl.. Tycker så oerhört synd om hans familj och nära vänner. Ni finns i mina tankar, och jag beklagar verkligen eran stora förlust. Kan inte ens tänka mig att förlora en nära vän/familjemedlem till mig då jag värdesätter dom så högt.

Och efter denna tråkiga händelse har jag tänkt efter, hela dagen. Livet är alldeles för kort egentligen, för sanningen är ju att man kan verkligen dö när som helst. Därför gäller det att ta vara på livet, för man lever bara en gång! Vi människor tar verkligen livet för givet ibland, och det är nåt man inte borde göra. Uppskatta varje dag som att det vore den sista, framförallt vänner och familj. För en dag kan olyckan vara framme och då är det försent.

Ta vara på erat liv, följ era drömmar och uppskatta varandra. För som sagt - man lever bara en gång.

Vila i Frid, T!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!