Life is good fo real.

Hallå där, damer på mina herrar!

Shit va bra jag mår. Jag stormtrivs som fan hur livet är just nu. Det enda som saknas är ett jobb, men det kommer nog senast efter jul. Är så jävla pepp inför allt nu och har så mycket motivation! Vet att jag tjatar en del om det, men så äre ju.. fan va bra jag mår!! Är så jävla glad! :)

Imorgon så ska jag träffa Simon, sen ska vi spana in Idolerna när dom signerar i Duvanhuset. Kan ju va roligt att få se lite kjendizar! Och senare blir det danspass på Friskis med fröken Möller!

Och på torsdag ska jag iväg & gymma med Louise R. Sen så kanske det blir musikquiz på Koriander om det inte är fullbokat.. brukar ju oftast va så. :(

Och på fredag så kommer Ellen Karamellen, så då ska jag och föräldrarna vara barnvakt!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!