Helt slut.

Hej allihoper.

Jag är helt slut. Kom precis hem från gymmet där jag köttade allt som gick att kötta på min svullna kropp, tillsammans med Louise R. Känner mig som en kastrull full i överkokta nudlar. Helt slapp. Så det ska bli fantastiskt underbart att vakna imorgon och känna den där kraftiga träningsvärken.. speciellt när jag ska leka med min systerdotter hela dagen! Jag tränade ju även igår klockan 20.00.. danspasset på friskis, alltså.

Det roliga är att dagen inte slutar här. Jag ska försöka ta tag i städningen på rummet, för nu ser det ut som fan. Min garderob är hullerombuller, det är dammigt, äckliga sängkläder, har inte dammsugit på 2v osv. Ett tvättäkta bombnedslag är det.

Och sen ikväll är det musikquiz på Koriander. Herregud.. kommer iaf sova gott inatt, det vet jag!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!