Hell yeah!

Heeeey, ppl!

Vaknade upp och var jättepigg! Har känt mig mycket piggare hela dagen, faktiskt.. t.om på jobbet! Så jag antar att gårdagens långpromenad gjorde sitt. Visst fick jag en go träningsvärk, men jävlar va piggare man blev! Woho.

Dessvärre har jag ju inte motionerat nåt idag, då. Det enda jag gjort är väl att cykla till och från stan + städa i 3 timmar.

Men imorgon är det full rulle! Då ska jag promenera 40min, skriva ut nya CV:n och få påskrift hos AMS, till banken & sätta in pengar för att sedan överföra och sen så ska jag åka till Toys R Us och lämna CV där. Och antagligen Subway på Bergvik också. Nu jäklar!!

Är riktigt nöjd med denna helg! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!