Häll yäh.

Helt jävla dretslut är jag. Men det var gött att få kötta på riktigt istället för att ta promenader varje dag.

Och idag fick det bli samma frukost som igår, (2 ägg, 2 grova mackor utan smör, pålägg ost o gurka, ett glas vatten) och på eftermiddagen blev det lite soppa som jag åt igår och efter träningen åt jag lite pasta med massa köttfärs. Vill egentligen inte stoppa i mig pasta, men hellre för lite än för mycket. ;)

Imorgon blir det iaf en promenad igen. Då ska jag traska runt på Herrhagen och b.la unna mig en tidning från Hagahallen. Vad för typ av tidning avslöjar inte, då ni kommer kalla mig för en massa onödigt. Och nej, det är inte porr.

Nu ska jag duscha. Fan va trött jag är.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!