FRÅGOR NI VET

1. Det första du tvättar i duschen?
Håret.

2. Gillar du kaffe?
Om jag gör!

3. Hur mår du just NU?
Råbra.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Haha, har ingen crush på någon faktiskt. Dretgött äre!

5. Berätta om din senaste dröm.
Kommer inte ihåg. Men jag antar att den va rätt fet.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på?
Tacos i en månad... nej.

7. Vad vill du ha just nu?
Ny dator, gymkort, jobb, nya glasögon, kläder.. u name it.


8. har du räknat till 1000 någon gång?
Vette fan. Tror inte det.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Både och. Har aldrig haft problem med ilningar så ;p

10. Använder du smileys?

Må hända.

11. Har du träffat någon kändis?
Ja.

12. Gillar du keso?
Föredrar vanlig ost, men det kan väl va gött ibland.

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
En egen låt som jag gjort. Den går typ såhär "run run, run like the wind". Den går alltså bara så, inget mer. Tamejfan det bästa jag gjort!

14. Hur många länder har du besökt?
Norge, Danmark, Grekland, Spanien.

15. Är dina föräldrar stränga?
Farsan är rätt sträng, men det är bara bra det. Är faktiskt väldigt väluppfostrad av mig om jag får säga det själv.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Inte ens om jag fick 500 000:-. Men för en miljon hade jag nog hoppat.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Ja, mina smycken.

18. Brukar du hyra film?
Bara med kompisar. Tankar hellre om jag ska se på film själv.

19. Var kommer du vara på lördag?
Hemma, I guess.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Såg det framför TV:n men jag var ju inte där.

21. Vad har du ätit till frukost idag?
Macka och kaffe.

22. Vad åt du till lunch?
Inget.

23. Har du lockigt hår?
Nej men vågigt.

24. När grät du senast?
Helt ärligt grät jag förra veckan. Vet inte varför jag grät heller.. haha. Typisk tjejgrej.

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Ja, 2 ggr faktiskt. Har hänt när jag skulle gå från badrummet till mitt rum när det är kolsvart i vardagsrummet. Inte kul.

26. Favoritårstid?
Höst och vår.

27. Vem höll du senast i handen?
Öhm.. jag vet inte. Nån polare. :D

28. Sover du med TVn på?
Ibland.

29. Tycker du att du är gammal?
Ja.

30. Är du mörkrädd?
Bara när jag är ute. Inomhus äre lugnt.

31. Gillar du ditt liv just nu?
Jo, men jag vill ju fortfarande ha ett jobb.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Gjorde jag jämt när vi hade ett badkar. Nu har vi ju inget... har inte badat på i ett badkar på 1½ år.

33. Har du bra syn?
Har ju brytningsfel, så nej.

34. Var är dina föräldrar just nu?
Pappa hälsar på hos jobbet en sväng (sjukskriven) och mamma jobbar.

35. Vilken film såg du senast?
Somnade till Social Network igår, men ska se klart den ikväll :)

36. Vad har du på dig just nu?
Träningskläder, ska ju snart dra & gymma ni vet.

37. Vad gjorde du för en halvtimme sen?
Spelade WoW.

38. Vad ska du göra nu?

Vänta på att Louise ska ringa så vi kan dra till gymmet. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniel

Nämen har du inte varit hit till finland? Det borde du göra!

2010-11-22 | 20:21:20
http://danielfagerholm.webblogg.se/
frida:D

de du skrev på dennism ´s blogg gillar jag du ar helt rätt:D

2010-11-22 | 23:03:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!