Finally friday.

Hallo!

Vi kom på 8e plats igår igen på musikquizet! Vi ska försöka bli bättre. ;)

Idag är det iaf fredag. Otroligt gött! Och jag har sån sjuk träningsvärk i låren, röven, magen och armarna så det är inte klokt. Men det är gött också för då vet man att man har kämpat!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har blivit bortbjuden hem till Möller för idolmys, men jag vet inte ifall jag orkar det.. är så sjukt trött! Sen har inte jag varit hemma på jättelänge känns det som. Förra helgen umgicks jag ju med mina gamla bästa kompisar från högstadiet.. hela helgen. Och imorrn ska jag ändå unna mig en utgång med Lollo & Frida, och då kommer jag heller inte va hemma.. men vi får se. Just nu är jag inte så pigg för idolmys iaf.

Just nu är jag, mamma och pappa barnvakt åt systerdotter. Det roligaste som har hänt än så länge hände nyss. Satt och kollade på Teletubbies på datorn, och så höll Ellen på att trycka på tangenterna, vilket hon inte får. Så jag sa "aj, aj!! Nej, Ellen... det är aj, aj!". Hahaha, så titta hon jättesurt på mig och gav mig tillslut en BITCH SLAP!! Galen unge. Gjorde ju inte ont förstås, det var ju bara roligt, haha. Toker. :)

Nu ska jag ringa Lollo & höra om hon ska med till affärn :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!