Drömkillen n1.

Eftersom jag är så jävla uttråkad just nu så tänkte jag svara på frågor.
Den första delen handlar om drömsnubben. Senast jag svarade på såna frågor
var år 2008. Litte längesen alltså. Men jag svarar på nytt, för jag antar att jag vuxit upp och ändrat smak?! Here we go; FRÅGOR PART 1

DRÖMKILLEN!


Utsidan

1. Ska han ha långt eller kort hår?
Mjaru. Han ska ju helst kunna göra en frisyr utav håret.
2. Fixa frillan? Ja tack.
3. Klä sig snyggt? Ja, han ska kunna hänga med i svängarna.
4. Snobb, punkare eller hiphopare? Inget av dom helst. Neutral är finast. :)
5. Lång eller kort? Längre än mig, iaf! (Jag är för övrigt 1.72cm!)
6. Ögonfärg? Ljusa i vilken färg som helst.
7. Hårfärg? Mörk.
8. Ska han ha muskler? Är inte sådär jättemycket för muskulösa.
9. Ha någon piercing? Nej, förfan.
10. Vad kollar du på först t.ex. ögon, hår osv? Helheten.


Insidan


1. Ska han vara blyg eller social? Social, helst. Men gulligt när de är blyga också. :P
2. Ska han vara romantisk? Ja, men det ska ju inte gå överstyr.. haha.
3. Ska han vara lätt att prata med? Absolut.
4. Ska han vara rolig? Har killen ingen humor så är han inget för mig. Är själv en pajas, så.
5. Ska han vara omtänksam? Det ska han verkligen.
6. Kontrollfreak? Får jag inte göra som jag vill så är han heller inget att ha.
7. Ska han bestämma allt? Samma fråga som ovan, eller? Nej, det ska han inte.
8. Ska han beskydda dig? Om någon hotar med stryk, så ja tack.
9. Ska han kunna lyssna bra? Ja, för äre nåt som är viktigt i ett förhållande är det kommunikation.
10. Ska han lita på dig? Ja, det vore ju bra! Ett förhållande utan förtroende är inget förhållande. ;P

Övrigt


1. Hur stor får åldersskillnaden vara? Ptja.. Mellan 21 - 27 år.
2. Pluggis eller inte? Spelar ingen roll.. fast iofs.. nån måste väl vara smart av oss? Haha.
3. Spelnörd? JAAAAAAA?!?! Är själv en spelnörd så det är ett stort plus om han själv är det!
6. Ska han röka eller snusa? Feströka isåfall.. snusa spelar ingen roll.
5. Ska han festa mycket? Varannan helg är väl rimligt?
6. Ska han bry sig om vad sina vänner tycker? Inte om det handlar om mig, haha.
7. Vilket land ska han komma ifrån? Sverige eller USA. Eventuellt Kanada.
8. Vad är viktigast, utseendet eller personligheten? Båda, tycker jag.
9. Skulle du kunna bli tillsammans med någon som varit player? Om han kommit ur det stadiet så visst.
10. Skulle du kunna bli tillsammans med din kompis ex/gamla strul? Om det är OK för min polare, så visst.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!